Cume selezziunà una fonte di energia esterna

1 、 Capacità di a batteria
A capacità di a bateria hè a prima cunsiderazione.Attualmente, a capacità di a bateria di l'alimentazione esterna in u mercatu domesticu varieghja da 100wh à 2400wh, è 1000wh = 1 kwh.Per l'equipaggiu d'alta putenza, a capacità di a bateria determina a resistenza è quantu pò esse caricata.Per l'equipaggiu di bassa putenza, a capacità di a bateria determina quante volte pò esse caricata è u cunsumu di energia.Per i tour di guida di longa distanza, in particulare in lochi scarsamente populati, hè cunsigliatu di sceglie un alimentazione elettrica esterna di alta capacità per evità a carica ripetuta.FP-F1500 (11)

2 、 putenza di output
A putenza di output hè principalmente a putenza nominale.Attualmente, ci sò 100W, 300W, 500W, 1000W, 1800W, etc. A putenza di output determina quale l'equipaggiu elettronicu pò esse purtatu, per quessa, quandu si compra un supply d'energia, duvete cunnosce a putenza o a capacità di a bateria di l'equipaggiu da esse purtatu. per sapè quale alimentazione elettrica per cumprà è s'ellu pò esse purtatu.
SPF-28 (1)

3 、 core elettricu
A cunsiderazione principale in l'acquistu di l'alimentazione hè ancu a cellula di a bateria, chì hè a parte di almacenamiento di energia di a bateria di l'alimentazione.A qualità di a bateria determina direttamente a qualità di a bateria, è a qualità di a bateria determina a qualità di l'alimentazione.A cellula pò realizà a prutezzione di overcurrent, overcharge protection, over discharge protection, short circuit protection, over power protection, over temperature protection, etc. Bona cellula hà una longa vita di serviziu, prestazione stabile è sicurità.
4 、 Modu di carica
Quandu u fornimentu di energia hè inattivu, a manera di carricà l'alimentazione: l'alimentazione generale hà trè metudi di carica: rete, carica di vittura è carica di pannelli solari.
5 、 Diversità di funzioni di output
Hè divisu in AC (corrente alternata) è DC (corrente diretta) outputs secondu a direzzione attuale.L'alimentazione esterna in u mercatu hè distinta da u tipu, a quantità è a putenza di output di u portu di output.
PPS-309 (5)

I porti di output attuale sò:
Uscita AC: usata per carricà l'urdinatori, i ventilatori è altri sockets triangulari standard naziunali, l'equipaggiu di socket flat.
Output DC: eccettu l'output AC, u restu hè DC output.Per esempiu: carica di vittura, USB, tipu-C, carica wireless è altre interfacce.
Portu di carica di vittura: utilizatu per carricà ogni tipu d'attrezzatura à bordu, cum'è cucine di risu à bordu, frigoriferi à bordu, aspiratori à bordu, etc.
Portu tondu DC: router è altre equipaggiu.
Interfaccia USB: utilizatu per a carica di i dispositi elettronichi cù interfaccia USB cum'è fan è Juicers.
Carica rapida di Type-C: a tecnulugia di carica rapida hè ancu una tecnulugia chì l'industria di i caricatori presta sempre più attenzione.
Carica wireless: Questu hè principalmente destinatu à i telefoni cellulari cù funzione di carica wireless.Pò esse caricatu appena hè liberatu.Hè più còmuda è simplice senza linea di carica è capu di carica.
Funzione di illuminazione:
A torcia hè ancu un must per l'amatori esterni.A stallazione di una funzione di illuminazione nantu à l'alimentazione salva un picculu pezzu.A funzione d'integrazione di sta alimentazione hè più putente, è hè ancu una bona scelta per l'amatori outdoor.PPS-308 (7)
6, altri
Uscita d'onda sinusoidale pura: paragunabile à l'alimentazione di rete, forma d'onda stabile, senza danni à l'equipaggiu di alimentazione, è più sicura d'utilizà.
Pesu è voluminu: Basatu nantu à a tecnulugia di almacenamentu di energia attuale, u voluminu è u pesu di l'alimentazione elettrica cù a stessa capacità sò assai diffirenti.Di sicuru, quellu chì pò riduce u voluminu è u pesu prima si stà à l'altitudine cumandante di u campu di almacenamiento d'energia.
A selezzione di l'alimentazione deve esse cunsiderata cumplettamente, ma a cellula, a capacità è a putenza di output sò i trè paràmetri più impurtanti, è a cumminazione ottimale deve esse sceltu secondu a dumanda.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022