Cumu sopravvive à un disastru naturali (Guida di u Kit di Survival)

I disastri naturali sò più cumuni di ciò chì pudete pensà.Ogni annu, ci sò circa 6,800 in u mondu.In u 2020, ci sò stati 22 disastri naturali chì anu causatu almenu $ 1 miliardi di danni ognunu.

Statistiche cum'è queste indicanu perchè hè essenziale per pensà à u vostru pianu per sopravvive à un disastru naturali.Cù un bonu pianu, pudete riduce u vostru risicu in u clima severu è avvenimenti climatichi.

Se ùn avete micca un pianu per sopravvive à i disastri naturali, ùn vi preoccupate micca.Avemu riunitu sta guida per aiutà à creà unu.Continua a leghje per amparà di più.

1

Panoramica di sopravvivenza di disastru
I disastri naturali sò avvenimenti climatichi estremi è climatichi chì anu u putenziale di causà fatalità, danni significativi à a pruprietà è disrupzioni ambientali suciale.

Questa hè una lista di avvenimenti chì includenu cose cum'è:

Uragani è tornati
Tempeste d'inguernu è blizzards
U fretu estremu è u calore estremu
Terremoti
Incendii è frane
Inondazioni è siccità

Quandu si faci unu di sti avvenimenti, hè impurtante avè digià un capiscenu chjaru di cumu sopravvive à un disastru naturali.Se ùn site micca preparatu, risicate di piglià decisioni affrettate chì puderanu mette a vostra vita è a pruprietà in un risicu aumentatu.

A preparazione per u disastru naturali hè di esse prontu per tuttu ciò chì a natura vi ti lanciarà.In questu modu, pudete agisce in u megliu modu pussibule per sè stessu è a vostra famiglia quandu u bisognu.

Survivenza à un disastru naturali: 5 Passi per assicurà chì site preparatu

Passu 1: Capisce i vostri risichi
U primu passu in un pianu di sopravvivenza di disastru hè di capisce i risichi specifichi chì affrontate.U vostru varierà secondu induve vive.Hè impurtante di sapè chì disastri naturali chì site in risicu di sperienze per chì vi preparanu per elli currettamente.

Per esempiu, qualchissia in California deve sapè ciò chì fà durante un disastru naturali cum'è un terramotu o una seca.Ma ùn anu micca veramente bisognu di passà u tempu preoccupatu per l'uragani è i tornati.

À u cuntrariu, qualchissia in Florida vulia passà assai tempu à pensà à ciò chì deve fà in un disastru naturali cum'è un uraganu.Ma ùn avissi micca bisognu di preoccupassi assai di i terremoti.

Quandu avete capitu ciò chì site in risicu di sperienze, diventa assai più faciule per sapè l'azzioni chì avete bisognu à piglià per sopravvive à un disastru naturali.

Passu 2: Crea un pianu di emergenza
U vostru prossimu passu hè di creà un pianu d'emergenza in modu chì sapete ciò chì fà durante i disastri naturali.Questa hè a sequenza di l'avvenimenti chì seguite in casu di un disastru naturali chì deve esse evacuatu a vostra casa.

Vulete avè un pianu cumpletu prontu prima di un disastru naturali per evità di esse chjappu senza preparazione in una emergenza.

Eccu alcuni cunsiglii per mette u vostru inseme:

Sapete induve andarè
In l'eventu di un disastru naturali, hè vitale per avè un sensu chjaru di induve evacuarà.Ùn pudete micca esse capace di accede à l'infurmazioni da TV o Internet durante un disastru naturali.Allora assicuratevi chì avete sta infurmazione scritta in un locu sicuru.

Per esempiu, duvete assicuratevi di sapè induve hè u centru di evacuazione più vicinu à voi è cunnosce a vostra strada per ghjunghje.In questu modu, ùn avete micca da preoccupassi di pianificà una strada o di avè da cercà a vostra destinazione quandu u disastru colpisce.

Sapete cumu riceverete infurmazioni
Vulete ancu assicurà chì avete un modu sicuru per riceve aghjurnamenti impurtanti in casu di disastru naturali.Questu puderia include l'acquistu di una radiu meteorologica in modu chì pudete sente nutizie nantu à u disastru, ancu s'è e stazioni di TV è l'internet in a vostra zona surtenu.

In listessu modu, assicuratevi di avè un bonu modu per stà in cuntattu cù i membri di a famiglia.Chì puderia significà a creazione di carte di cuntattu per ùn avè micca bisognu di ricurdà u numeru di tutti.

Puderia ancu esse una bona idea di vene cun un locu di riunione per a vostra famiglia.In questu modu, se qualchissia si separa durante l'avvenimentu climaticu è ùn pò micca cuntattà cun voi, tutti sapete induve duvete scuntrà.

Sapete cumu evacuarà l'animali
Se tenete animali domestici, avete ancu sviluppà un pianu per ghjunghje à un locu sicuru in casu di un disastru naturali.Assicuratevi di avè un traspurtadore per elli è abbastanza di i so medicazione per durà almenu una settimana.

A pratica rende perfetta
Infine, hè una bona idea di praticà u pianu di disastru naturali chì create.Pigliate uni pochi di unità à u vostru centru di evacuazione lucale per chì sapete bè a strada.E dumandate à i zitelli in a vostra famiglia per praticà à mette inseme i so sacchetti rapidamente.

Sì avete digià fattu queste cose prima di un disastru naturali, allora site assai più prubabile di seguità u pianu currettamente quandu a cosa vera si trova.

Passu 3: Preparate a vostra casa è u veiculu per u disastru
U prossimu passu in u vostru pianu di preparazione di disastru naturali hè di mette a vostra casa è u veiculu prontu per qualunque tempu o avvenimentu climaticu puderia accade in a vostra zona.

Eccu un ochju à cumu fà questu:
Preparazione di disastru naturali in casa
Una di e parte più critiche di a vostra casa pronta per un disastru naturali hè di assicurà chì avete una fonte d'energia di salvezza affidativa.In questu modu, se u putere si spegne, pudete ancu carricà a vostra elettronica, aduprà luci è alcuni di i vostri apparecchi.

E stazioni di energia portatili di Flightpower sò perfetti per questu.Pudete carricà cù una presa di muru standard, pannelli solari portatili, o ancu l'accendisigari di a vostra vittura.È una volta chì fate, averete abbastanza putere per aduprà cose cum'è stufe elettriche, caffettiere, è ancu televisioni.

Quandu avete a vostra casa pronta per un disastru naturali, hè ancu impurtante di segellà e vostre porte è finestre cù materiale impermeabilizante.Fendu questu puderia esse a diffarenza trà mantene a vostra casa abbastanza calda per stà in tuttu un disastru naturali o avè da evacuà.

Altre idee per preparà a vostra casa per un disastru naturali include:

Assicurà i vostri mobili esterni
Pone sacchetti di sabbia induve l'acqua puderia sbuccà
Truvà e vostre linee di utilità
Lasciate i vostri rubinetti d'acqua aperti ligeramente per prutegge i tubi da a congelazione
Preparazione di u veiculu di disastru naturali
Vulete ancu assicurà chì u vostru veiculu hè prontu per piglià induve duvete andà in casu di un disastru naturali.Hè per quessa chì hè una bona idea di piglià a vostra vittura à a buttrega à u principiu di a stagione di disastru naturali.

Un meccanicu pò rinfurzà i vostri fluidi, fighjate u vostru mutore, è offre suggerimenti per riparazioni è mantenimentu per assicurà chì a vostra vittura hè pronta per trasportà in cundizioni climatichi duru.

Sè vo campate in zoni cù tempeste invernali severi, pò ancu esse una mossa intelligente per mette cose cum'è mantelli, razzi stradali è sacchetti di dorme in a vostra vittura.In questu modu, a vostra salute ùn hè micca in periculu se a vostra vittura si rompe in a neve.
1

Passu 4: Mettite un kit di sopravvivenza di disastru naturali
Custruì un kit di sopravvivenza di disastru naturali hè una di e cose più boni chì pudete fà per preparà sè stessu è a vostra famiglia per u clima severu.

Eccu ciò chì u vostru deve avè in questu, secondu u guvernu di i Stati Uniti:

Almenu un suministru di 3 ghjorni di manciari non periscibili
Un gallone d'acqua per persona per parechji ghjorni
Lampadine
Kit di primu aiutu
Batterie extra
Toilette umide, sacchetti di basura è cravatte di plastica (per i bisogni di sanità persunale)
Abbastanza cibo per animali per durà parechji ghjorni
U vostru kit di sopravvivenza di disastru naturali puderia ancu avè bisognu di elementi supplementari.Pensate à ciò chì a vostra famiglia hà bisognu in un ghjornu mediu è cumu una perdita di putenza o una incapacità di andà in a tenda puderia impactà questu.Allora, assicuratevi chì aghjunghje tuttu ciò chì a vostra famiglia hà bisognu à passà in queste situazioni à u vostru kit.

Passu 5: Prestate assai attenzione à i media lucali
Quandu un disastru naturali colpisce, serà cruciale per voi è a vostra famiglia per stà cunnessu cù i media lucali.Questu hè cumu uttene l'infurmazioni chì avete bisognu per determinà quale hè u megliu percorsu per voi tutti.

Per esempiu, pudete sente nantu à a nutizia chì u disastru naturali rallenta.Chì puderia esse un signalu chì pudete stà in a vostra casa.

Or, pudete sente chì qualcosa cum'è una inundazione o ancu un clima più severu hè in strada.Chì puderia esse u vostru signale chì hè ora di evacuà.

Dunque, assicuratevi di capisce quale fonti media lucali seranu a vostra fonte d'infurmazioni durante un disastru naturali.È assicuratevi chì pudete sempre cunnetta cù quelli fonti d'infurmazioni ancu s'è u putere hè fora.

Flightpower pò aiutà vi preparà u disastru naturali
Assicurendu chì sopravvive à i disastri naturali in a vostra zona hè tutta di esse preparatu.È una grande parte di questu hè di assicurà chì a vostra famiglia pò accede à i dispositi elettronici necessarii per stà cunnessu, sicuru è còmode durante l'avvenimenti climatichi severi.

A linea di stazioni di energia portatili di Jackery rende questu assai più faciule per voi.Sò un modu simplice è sicuru per cuntinuà à accede à i vostri dispositi elettronici più impurtanti, ùn importa ciò chì a mamma natura ti lancia.

Scuprite e nostre centrali elettriche portatili per sapè di più nantu à cumu si ponu aiutà à preparà per i disastri naturali.
FP-P150 (3)


Tempu di Post: 19-May-2022