CHE COSA HA SOW TRAVEL?8 VANTAGGI IMPORTANTI & 6 CONSIGLI PRATICI

Viaghjà lentuimplica viaghjà per un longu periodu à un ritmu lento, aiutendu u viaghjatore à furmà una sperienza profonda, genuina è culturale.Hè a credenza chì u viaghju duveria esse una pausa da a corsa di a vita di ogni ghjornu è di tutte l'ansietà chì vene cun ella - di mette alarme è affruntà à travaglià, scrive liste infinite di cose da fà è ùn permettenu micca un mumentu per rilassate.

U viaghju lento hè un modu di viaghju chì enfatizeghja a cunnessione: à e persone regiunale, culture, cucina è arti.Si appoghja nantu à a crede chì una spidizioni hè destinata à illuminazione è avè un impattu emutivu, in u mumentu prisente è per u futuru, mentre persiste a sustenibilità per e cumunità lucali è u clima.

QUI SONO 8 VANTAGGI IMPORTANTI DI VIAGGIO LENTO

Ci sò innumerevoli benefici di u turismu lento.Eccu perchè sta forma di esplorazione di novi lochi hè bona per tutti.

#1 Amparate di più nantu à un locu è a so cultura
1

U primu è primariu benefiziu di abbraccià u viaghju lento hè chì ottene una cunniscenza considerableu di u locu di visita.Pudete amparà nantu à u tarritoriu, a so cultura, i termini casuale, forme d'arti lucali, musica è praticamenti tuttu ciò chì hè inusual nantu à a destinazione.Permette di cullà ogni elementu basi di u destinazione.

# 2 VIAGGIU LENTO VI AIUTA A RISPARMIU DENARI

Pressioni di viaghju lenti chì viaghjanu in trenu, à pedi o in piscina, è resistendu à ogni altru trasportu chì hè veloce.Hè gustatu u romanzu di viaghji lenti è longu.Piglià excursioni più longu ti fa apprezzà l'esperienza ancu di più.Ùn andaraghju micca per vitture, ma andaraghju in u vostru quartiere è assorbe tutti i scenari regiunali.

# 3 VI PERMETTE DI GUARDARE I VOSTRI INTORNI PIÙ PIU

Siccomu rallentate, vi piace a magnificenza di i vicoli, a natura è i terreni.Cumincià à gode di quasi ogni seconda perspettiva chì avete.Siccomu ùn avete micca fretta, pudete piglià una perspettiva di ogni dettagliu minore ma significativu cum'è celebrazioni lucali, mumenti di romanza, sorrisi caldi di i zitelli, scenarii remoti, ... tuttu!

# 4 A VIAGGIA LENTA RIDE I LIVELLI DI STRESS

1

Siccomu a vita di ogni ghjornu di solitu piglia un peghju nantu à a vostra salute, è pò ancu causà ansietà, i viaghji lenti vi sustenenu per riduce tutti quelli sentimenti negativi.Riposate per ore più longu, pigliate tuttu u sonnu persu, rilassate nantu à u vostru balcone, è ùn site micca in una corsa cù u tempu.Siccomu a vita rallenta, avete a pussibilità di rinfurzà tutte e vostre forze.U vostru corpu cumencia à liberà l'hormone calmante è in più rinvivisce a vostra salute mentale è a serenità.

#5 PROMOVU L'ECOTURISMU

Ùn hè solu u viaghju lento bonu per voi, hè ancu megliu per l'ambiente circundante.U turismu impacta l'ecosistema.Tuttavia, andendu per viaghji lenti, pudemu prevene troppu dannu fattu à l'ambiente da emissioni di carbone.Hè perchè u viaghju lento significa resiste à u trasportu cù emissioni di carbonu elevatu.

# 6 I VIAGGIATORI LENTI FANNU PIÙ CONNESSIONI CU LOCALS

Cù u viaghju lentu, pudete cunnosce megliu i lucali.Sò più inclinati versu u so modu di campà, li cunsultate nantu à i lochi intornu, e vostre conversazioni giranu intornu à cunsiglii, tradizioni è rituali di quella destinazione specifica.I lucali tendenu à esse più reciprocanti è indulge in conversazioni detallati quandu ricunnoscenu chì avete un veru interessu in a so cultura.

# 7 MENU PIANIFICAZIONE È IMPLICATA

1

Tuttu in viaghju lento corre nantu à spontaneità.I vostri piani sò spontanei.Puderete simpricimenti piglià una deviazione cù un lucale per esplorà un locu pittorescu in a zona, o solu pianificà per rilassate nantu à una altalena è immergete in e viste stupendenti induve site.Esclude l'idea di pianificazione è scheduling, chì pò esse stressanti à volte.In cunsiquenza, furnisce l'uppurtunità di inclinà nantu à i vostri instinti è i piani spontanei.

# 8 VIAGGURI LENTI MANGIU COME I LOCALI

Senza dubbitu unu di i migliori aspetti di u viaghju lento hè chì avete da manghjà cum'è i lucali.Pruvate e cucine tipiche per u locu hè una parte impurtante di u viaghju.Siccomu e vostre conversazioni è viaghji sò extra-orientati à a cultura, naturalmente u vostru alimentu serà ancu quellu di i townies.Savurete piatti stranieri chì ùn avete mai tastatu prima.Ùn ci hè nunda di megliu chè questu!

ECCI 6 CONSIGLI PRATICI PER U VIAGGIU LENTO (È COME RALENTà)

U viaghju lento hè tutta di preferite a qualità à a quantità.Eccu alcuni cunsiglii di viaghju lento per trasfurmà l'ambizioni di una fuga di viaghju lenta in realtà.

# 1 FAI A TUA RICERCA

Più amparate nantu à a vostra destinazione, più faciule adattarete è mischjà in a so vita mundana.Hè menu prubabile di sperienze un scossa culturale, è sacrificherai menu tempu per truvà i vostri cuscinetti.In più, sarete più propiu cù u vostru itinerariu.

Puderete capisce quale spettaculu sò i priorità principali durante a vostra sughjornu, è ciò chì pudete saltà cum'è soprapupulare o simpricimenti micca u vostru stile.A ricerca, è andendu nantu à e recensioni è i blog vi aiuterà à decide quale locu vulete spiegà è quali tesori sguassate di i percorsi battuti.

Una ricerca affrettata di Google vi informarà di i principali charms di a destinazione è i so must-sees.Tuttavia, una ricerca cumpleta ulteriore vi aiuterà à affinà u vostru itinerariu.

# 2 VIAGGIU IN OFF-SEASON

1

I hotspots di backpacking populari generalmente carricati di viaghjatori anu una sensazione assolutamente distinta in fora di stagione.A folla hè limitata, è l'atmosfera tende à esse più rilassata.

Se esplorate e spiagge di Goa in un dopu meziornu d'invernu, truverete impussibile ancu di spinghje u publicu, è vi devorerete u vostru tempu evadendu i bastoni per selfie è i venditori laterali.In una matina piovosa, e spiagge si sentenu completamente diverse.Realizà l'incantu eternu di a cità quandu l'uccelli volanu sopra a testa è a nebbia di a matina si sparisce.

# 3 STATE PIÙ LUNGO IN UNA DESTINAZIONE

U modu più faciule per aduttà un viaghju lento hè di stà solu in un locu più longu.Cù a crescita di u travagliu remoto in seguitu à Covid-19, a pussibilità di simpliciamente "esse" à l'esteru, è mischjà u travagliu è e vacanze pò diventà un modu di vita più cumuni per parechji di noi.U travagliu mentre viaghja hè u megliu modu per divertevi senza preoccupassi di affruntà e vostre vacanze perchè avete bisognu di vultà prestu per i travaglii.

#4 VIVI COME UN LOCAL

Quandu ghjunghjite à a vostra destinazione, cunnosce e persone regiunale intornu à voi, scopre induve sò i so posti preferiti per manghjà è rilassate, è ancu qualsiasi raccomandazioni supplementari chì puderanu avè.

Esplorà i mercati lucali è scopre l'alimenti lucali chì sò in stagione hè ancu un modu incredibile per voi di coglie novi ricette per pruvà à coccia in casa.Ci hè certamente parechje manere in quale pudete immerse in una cultura è diventà parti di a cumunità regiunale.

# 5 SCEGLIE I MEZZI DI TRASPORTO GIUSTE

L'obiettivu hè di rallentà per piglià u tempu per gode di più.U viaghjatore lentu evita i voli è e vitture per aduprà opzioni più ecunomiche cum'è piglià treni è autobus lucali, andendu in bicicletta o camminate.Camminà hè una alternativa sana, di sicuru, ma ancu vi furnisce opportunità extra per cunnetta cù e persone lucali.

Camminà intornu à una cità nova permette in più di scopre lochi inosservati luntanu da i chjassi battuti chì i veiculi turistici vi portanu in generale.Esplora u locu à pedi, è observerete chì mantene una perspettiva completamente diversa.

# 6 ÙN PIANIFICATE

Scopu di lascià spaziu per cambià in u vostru schedariu.Ùn vulete micca esagerà l'esperienza per sentenu chì avete bisognu di spuntà una lista allargata di spettaculi è ricreazioni.Basta rallentà, sperimentate u locu è campà.Ùn avete micca bisognu di vede ogni attrazione turistica.

I più grandi sperienze venenu da quelli chì succedenu inaspettatamente, cusì abbracciate u presente è esse aperti per l'esperienze arricchite.A bellezza di u viaghju si trova in a diversità è chì pudemu amparà una tonna di l'altri.Avemu solu bisognu di dà l'opportunità.

A decisione di andà per viaghji lenti hè decide di scopre cose novi in ​​u prucessu.Viaghjà lentu ùn significa micca solu di piantà in i lochi turistici, ma di veramente acquistà una cunniscenza più profonda di a cultura, a ghjente, e tradizioni è i rituali.U viaghjatore lento hà una sperienza di viaghju più realistica chè u turista ordinariu.Sviluppanu cunnessione è ricordi più ricchi cù u locu è i lucali.

VIAGGIU LENTU - SO, DI QUO SI RIGUARDA?

U viaghju lento hè statu stabilitu grazia à u muvimentu di slow food derivanti da e prutestazioni contr'à i fast-food chì aprenu vetrine in Roma storica.Cù a minaccia di catene di fast food chì si aprenu accantu à i passi spagnoli, u muvimentu slow food hà iniziatu, prumove l'alimentu lucale tradiziunale preparatu cù amore, pruduciutu cun considerazione è servitu cù grazia.Questa apprezzazione propiu di l'alimentariu (è u serviziu di l'alimentariu) hà motivatu parechji viaghjatori à abbraccià una ideologia simili in quantu à cumu viaghjanu.

Viaghjà cù u scopu di apprezzà più è stà più longu in un locu, per influenzà u clima menu, per fucalizza nantu à a cumunità è oppone à l'idea chì i viaghjatori anu da fà tuttu è scopre tuttu - questu chì u viaghju lento abbraccia.

Cume u mondu diventa più veloce, l'idea di rallentà per viaghjà pò esse micca realista o antica.Tuttavia, a realità hè chì u viaghju lento insegna à i viaghjatori a cunsiguenza di u so sughjornu è li furnisce l'uppurtunità unica di capiscenu un novu locu cù integrità è curiosità prufonda.


Postu tempu: Apr-01-2022